zondag 11 december 2022

zondag 11 december 2022
 Kerkgebouw

11 december Praise avond in Maasdam

Hou jij ook van zingen met mooie muzikale begeleiding?

Enige jaren geleden is er met een klein groepje gestart met Sing-inn avonden. De start was in de Schakel in Puttershoek, na corona zijn de avonden voortgezet in de Hervormde Kerk. En sinds kort worden de avonden georganiseerd door alle drie de kerken en vindt de Praise-avond plaats in Maasdam. Een mooie wat kleinere kerk, waar de muzikale begeleiding goed tot zijn recht komt. U bent meer dan welkom om eens een keer te komen.

Wat zingen we? We maken een mix van oude en nieuwere liederen, die bij elkaar passen, vaak rondom een thema. 11 december is het thema: 3e advent, Verblijd u. We zingen onder andere uit de bundel Op toonhoogte. Deze bundel is voor u aanwezig en andere liederen worden op de beamer getoond.

Wat voor muzikale begeleiding is er? Naast piano is er ook basgitaar, viool, gitaar en zang, waardoor zingen echt een feestje wordt.

Wat zijn de tijden? We starten om 19:00 uur met liederen. Rond 19.45 is er een pauze en om elkaar te ontmoeten met koffie of thee in het ontmoetingscentrum. Daarna is het tweede gedeelte of u kunt naar huis gaan. Het tweede gedeelte bestaat uit zang en gebed. Rond 20:30 is de avond afgelopen.

Wat kan u verwachten? Een laagdrempelige avond; waar naast zang in het gedeelte na de pauze ook ruimte voor gebed is. Bent u bijvoorbeeld net iets later, kom gerust alsnog binnen.

Heeft u wensen voor liederen of andere suggesties spreek iemand van de muzikale begeleiding in de pauze of achteraf even aan.