zaterdag 9 november 2024

zaterdag 9 november 2024
 10:00  - 12:00
 Kerkgebouw

Op zaterdag 9 november organiseert de diaconie weer haar jaarlijkse inzameling voor dankdag. Iedereen wordt van harte uitgenodigd om levensmiddelen te doneren die wij verspreiden onder mensen in de Hoeksche Waard die dit hard nodig hebben.

Alle spullen (en dat is dankzij u allen vaak heel veel!)  worden in grote boodschappentassen verzameld en verspreid onder adressen waarvan we weten dat men bijvoorbeeld  net buiten de boot valt voor de voedselbank. Alles wat over is nadat deze adressen en tas hebben gekregen gaat direct naar de voedselbank die het dan weer verspreiden. Weet u nog mensen die ook wel een pakket zouden kunnen gebruiken? Geef dit dan gerust door aan de diaconie of aan onze predikant Marianna.

Overigens kan bijna alles aan levensmiddelen gedoneerd worden: denk aan pasta, groenten in blik, ontbijtkoek, tandpasta, dameshygiëne producten, pindakaas, shampoo, snoepjes voor de kinderen, aardappelen, maaltijdsauzen, appels, luiers…alles is welkom.
Gezonde dingen zijn natuurlijk het fijnst om te geven. Liefst geen dingen die gekoeld moeten blijven of groenten die heel snel over de datum gaan.
Hoeveel u geeft is uiteraard aan u: we zijn al blij met 1 blik doperwten, maar het is altijd hartverwarmend om te zien dat er elk jaar mensen met tassen en kratten vol aankomen!

Helpt u ons mee om de tafel in de kerk weer te verstoppen onder de boodschappen? Ter inspiratie de foto van vorig jaar, daar was de tafel nog een stukje te zien….

De inzameling is op zaterdag 9 november van 10:00 tot 12:00 in ons kerkgebouw.
Alvast hartelijk dank namens de diaconie!
Bas, Jacob en Jeroen