woensdag 23 oktober 2024

de Ark, Koninginneweg 4, Zuid-Beijerland
Prijs:
 Collecte

De commissie Kerk en Israël afdeling Hoeksche Waard organiseert op woensdag 23 oktober DV weer een lezing. Dit keer over het thema 'de Tabernakel, een
middel door God gegeven om te midden van Zijn volk te wonen'. Het doel van de commissie Kerk en Israël is om joodse wortels van het christelijk geloof onder de aandacht te brengen.
We zien dat er gebrek aan kennis en gebruiken is van het Joodse volk, die wij in onze christelijke traditie wel overgenomen hebben. De Commissie Kerk en Israël Hoeksche Waard Classis Delta ziet het als een blijvende taak om vanuit Gods woord welke als eerst aan de Joden en daarna ook aan ons gegeven is, deze onderwerpen onder de aandacht te blijven brengen. Daarnaast vragen we u om te (blijven) bidden voor Israël en de vrede van Jeruzalem.